سخت است


سوگل هستم !

گاهی سخت می شود …
دوستش داری و نمی داند
دوستش داری و نمی خواهد
دوستش داری و نمی آید
دوستش داری و سهم تو از بودنش
فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت
دوستش داری و سهم تو
از این همه ، تنهایی است ....



نظرات شما عزیزان:

ღ♥ღDokhtarBahariღ♥ღ
ساعت23:11---23 مرداد 1392

سلام امیدوارم خوب باشید..
نمیخوام تعریف کنم اما انصافا وبلاگتون قشنگه
شما هم اگر دوست داشتید به من هم سر بزنید و نظرتون بگید خوشحال میشم
راستی با تبادل لینک موافقی؟؟
اگر موافقی منو با اسم
♥..شَبــــ هــای بـارانی...♥
بلینک و خبر بدین تا منم شممارو لینک کنم
منتظر حضورتون هستم


♥.:.:*خانوم بلا*:.:.♥
ساعت13:30---17 مرداد 1392
آلیس کجایی؟؟؟
بیا...اینجا عجیب ترین سرزمین دنیاست...
مهربانیت را به حساب احتیاجت میگذارند
عشقت را به پای سادگیت
وحرف های صادقانه ات را به پای دیوانگیت...!!


برادر حامد
ساعت20:43---15 مرداد 1392
سوگلی یه چیز میگم نارحت نشو ها بخدا نه مسخره میکنم نه چیزی دیگه از سر دلسوزی میگم توی عنوان وبلاگت یه بهد از سوگل هستم یه علامت تعجب گذاشتی

اون علامت تعجب اومده اول عنوانت شده

!سوگل هستم

یخورده بد خونده میشه علامت تعجبو بردار
پاسخ:باشه حتما......راستی ممنونم که انتقاد کردین و نظرتونو گفتید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 15 مرداد 1392برچسب:,ساعت 1:54 توسط Sogol| |


Power By: LoxBlog.Com